Meyra19 34. Haftadayım 26. Haftadan beri sürekli nabzim yükselir. Normalde yuksek tansiyondan muzdaribim kardiyoloji takipliyim ama allaha şükür tansiyon normal ilerliyor benim nabzim en dusuk 126 en yuksek 137-140 arasi seyrediyor yukseldigi zaman 🤷♀️🤷♀️ kardiyoloji doktoru eger bu nabiz devamli olarak bu sekilde seyretmiyorsa bir muddet boyle olup sonra normal haline dönüyorsa sorun yaratmaz demişti gebelikte nabzin yükselmesi normalmis 🤷♀️🤦🏼♀️