Tubatgn ensensr23 Bende sürekli var canım benim çok fazla çıktı. Birde taştan şüphe ettiler ırsi deyince. Bakalım 12 ocakta üroloji ne diyecek.
ensensr23 Tubatgn çok geçmiş olsun inş kum değildir etrafımda çok gördüm hastanelik oluyorlar serum yemeden iyileşmiyolar
Tubatgn ensensr23 Sağ ol canım sana da eğer kristal yazıyor ise sonucunda sende kum döküyorsun haberin olsun 🙏🏻🌺
gggb Aynısı bende de var sanırım böbreğim büyüyormuş bende nst ye vs bağlandım en son idrar tahlili verdim sonuçlarını bekliyorum 😔😔
Yeniannis_ gggb bende ağlıyorum suan cok kötü oldum karnım kasılıyor Eşim bi gelse artık diye bağırıyorum nasıl bi acı bu ya