dkmom_ hepsini bıraktım. Sadece migros ve getirden alışveriş yapıyorum. Bu üç harfliler tam bir fırsatçılar. Migros Gold üyesi de oldum oh mis gibi.
Sabah 2 kg pirinç yoğurt abur cuburu 100₺ aldım eve de bedavaya geldi
Geçen Prima bezleri 2,60 kuruştan aldım.
Getirden de öyle çok uyguna alıyorum