Symaaas Asim_Mehmet korktuğuö şey tansiyonum olması kendimi zor durduruyorum ama nasıl çekiyor anlatamam :( umarım tansiyonum yüksek çıkmaz geçenlerde 14/10 du
Symaaas efeduru 😂😀 tansiyonum olmasa affetmem de mecbur azalttım istemeyerek ama nasıl çekiyor anlatamam 😂
Symaaas HaticeC123 normalde şekerli şeyleri zaten sevmem ilkinde de canım çekmedi şimdilik burdada 😂😂 aynen herşey dozunda olmalı
nur34_ Symaaas kisiden kisiye degisiyor bnce bnada simdiye kadar hic olmadi olmzda inşallah ama bir iki defa bogaz yanmasi yasadm korkup tetikleyebilck ne varsa yememeye calisiyrm olmadi sonra bklm olmz ınsllh