Merhaba arkadaşlar ..moralim çok bozuk 28 haftalık oldum ama bebeğin karın çevresi 2 hafta geride çıktı gerilik gittikçe artıyor .. damarda çentik var dendi coraspirin kullanıyorum ama hala gerilik devam ediyor çok moralim bozuk benim gibi olup zamanında doğum yapan var mı acaba