[silindi] Dalga dalga adet sancısı gibi bi sancı geliyor bunun sebebi ne acaba? Henüz 34+4 günlük gebeyim.. 😑
Cismmpoyraz48 [silindi] çok yormayın kendinizi yalanci sancilar olabilir doktorunuza danışın o dha iyi bilir
Sakaryali54 [silindi] yatip ayaklarnizi kaldirin ve dakika tutun kac dakikada bir geliyo ve ne kdr siddetli eger dayanamazsanz doktora gidin sicak dusu bnde onermiyorm bebegnzin haftasi kucuk daha cnku
Mum56 [silindi] eğitimde ogrenmıstım sancı dalgaları gelınce ne yapılır dıye ıkı bardak su iç ve sol tarafına uzan rahatla gevşe ve dınlen bide 5 dk sancı devam edıyırsa hemen doktora görün derım
Maviii [silindi] ılık duş al canım, dinlen sonra uyumaya çalış geçerse yalancı, geçmezse yatınca daha çok şiddetlenirse gerçek sancı diyorlar
Dodoveannesi Normalde herkes soğuk duş mu alıyor, özellikle son haftalarda ? bunu bana doktorum 29. Haftadan itibaren başlayan sancılarım nedeniyle söylemişti. Ben onun yalancısıyım. Sıcak duşu deneyin geçmezse hemen gelin demişti.
Dodoveannesi Ayrıca sıcak derken max. 37-38 derece. Ben bebişimin banyo termometresini kullanıyorum. 😊