Alacaksnaız sadece bi paket alın ben ilk cocugumda bütğn bezleri denedim bimden tutun canbebe molfiks hatta ozaman primanın ucuzu vardı turuncu paket 12 sene önceden bahsediyorum o bile iyi gelmedi bezi bırakana kadar prima kullandık digerleri bildiginiz alerji yapıyodu poposu öyle bi pişiyodu ki resmen kanıyodu 🥲