Mom-baby3435 Kızlar dün sağlık ocağında beta hgc testi ile progesteron testi için kan verdim sonucum 5.78 çıkmış hamile miyim acaba
berencisil_ Mom-baby3435 var gözüküyor ama çok çok yeni hayal kırıklığı yaşamamak için adetiniz geçikince tekrar verin sonra artışı takip edersiniz
Cey-cey Mom-baby3435 yarın vermeyin yarın verdiginiz yer farklı biyer olacak Siz ilk saglık ocagında vermissiniz aklınız karısır bakılan degerler farkli oluyo 2 gün arayla aynı yerde verin bence dinlenin bolbol Su için gğzel beslenin aklınıza takmayın
Mom-baby3435 Adetime 6 gün var aslında beta hgcyi vermeyecektim diğer testi için gittim ama 4 -5 gündür kasıklarım ağrıyo onun için gebeliği de vermek istedim progesteron hormonum da 15 çıkmış
Mom-baby3435 Yaa inanamıyorum geçen ay idrar testlerim pozitifti ama kan negatif çıkınca çok üzülmüştüm inşallah bu kez öyle olmaz🙏🏻🙏🏻
Mom-baby3435 berencisil_ aslında yarın da vermek istiyorum eğer yükselmişse eşime sürpriz yapmak istiyorum ☺️🤲🏻
berencisil_ Mom-baby3435 verenilirsiniz tabi ama qdetiniz geçmediği sürwce birqz riskli kimyasal gebelik olabilceği için rabbim hayırlı gebelik nasip etsin 😊