Kızlar dün gecede yazdım eveli gecede . Sancılarım vardı akşam acile gittik 1cm açıklığım olduğu söylendi ama doktorum evde beklememi söyledi . Bir saat öncede nişanım geldi doktor doğumun başlamış dedi ama sancılarım çoğalınca hastaneye gel dedi . Sizin nişandan ne kadar sonra doğumunuz oldu . Bu süreçte okumam gereken dualar neler duş aldım oturdum bekliyorum napmam gerekiyor