Kızlar geçen post açmıştım bilenler vardır erken gebelik testim (2ayrı test yapmıştım) akşam silik pozitif sabah negatif çıkmıştı, aynı akşam tekrar silik pozitif çıktı ve dün akşam regl oldum ( en azından ben öyle sanıyorum ) kahverengi akıntı felan, şimdi yine test yaptım yine silik pozitif cıktı ama baya kahverengi akıntımda var bir avuç içi kadar rahat vardır. Merakla takip edyorum acaba vucudum ne gibi çılgınlıklar yapıcak. Bu arada çarşamba günü yaptığım testle bugün yaptığım testin siliklik oranı bile aynı (ikiside aynı marka) bende durumlar karışık yani 😂 sizde ne var ne yok?