Kızlar polibim var histeroskopi ile aldırcam insllah doktorum genel anestezi ile alacağını söyledi ama.bn anesteziden çok korkuyorm operasyondan değilde o uyutma anından çok korkuyorum aranızda anestezi alanların tecrübelerine ihtiyacım var gözümde öyle büyüdü ki