zeynozey Tubatgn 4+5 73cm yazıyor ulturason kağıdında normal mi yani bişey olsa doktor derdi heralde dimi 🥲
Fatnur38 Valla kese boyu nerde yazıyor bilmiyorm Canm bebde 6+4 yım bebisin boyu 0.64 cm yaziyo kese boyu yazmiyo