Kızlar 10 gün önce sezeryan Doğum yaptım 2 ay sonra ağdaya gidicem ama korkuyorum dikişe bir zararı olur diye sezeryan Doğum yapıp ağdaya giden var mı yada kaç ay sonra gittiniz tüm vücut ağdaya ? Korkuyorum bir yandan dikişe Zararu olur açılır özel bölgeyi alırken falan diye