Aysefe333 ben Eylül ve Ekim’de üst üste kimyasal geçirdim iki kez. Geçen ay ara verdik bu ay tekrar denedik. Bat bekliyorum şuan. Rabbim kimseyi bunlarla sınamasın isteyen herkese sorunsuz sıkıntısız sağlıklı versin inşallah. Çok etkiliyor insanı. Hep böyle olacakmış gibi geliyor insan sevinemiyor bile tekrar pozitif görünce 😥😭