İki yakın arkadaşım var. Biri normal oldu biri sezaryen. İkisi de çok kötü geçirdi. Travma olarak kaldı. Bende sezaryeni seçtim aşırı rahattım. Genel oldum uyandığımda herşey bitmiş ağrım sızım hiç yoktu. Sütüm de hemen geldi. Bu iş biraz sizle ve doktorla alakalı bence. Kimine en kolayı zor oluyor kimine zor olan kolay. Şimdi 2. Ye hamileyim 1 aya doğumum var korksam yapmazdım:)