semaa_ Sağlık ocağında yaptırdığım testte tsh en fazla 2.5 olması gerekirken 4 cıktı doktorum özelde tekrarlayalim dedi ama bir dahaki randevum 3 hafta sonra çok geç mi olur doktora gitmem çok önemli bir durum mu bu
yenianne_04 semaa_ bence gidip kan testini tekrarlamanız gerekiyor zaten hemen ilaca başlatıyorlar bu arada bebek için de önemli bir hormon o yüzden hemen gidin bence
Bernnnaaaa semaa_ tabiki çok önemli değeriniz yüksek çıkmış en yakın zamanda gidin bence ilaca başlasınlar. En önemli durumlardan birisi bu ben hep tiroit ilacı kullandım
berencisil_ semaa_ hamileliğin ilk başlarında benimde 4 tü hala ilaç kullanıyorum 100 mg bırskyırmafı hiç foktor doğum öncesi başlamıştım hatta şuan 2 zor düşüyo oran haöilelikte sıkıntı 36+4 olduk hala yüksek
aylin-61 Benim aynı birden yükselmeye başladı endokrine gttim kan ve troid ultrasyonu sonucnda düşük tozda hapla dtedavi başlattı