Kızlar bende idrar testi yaptırdım e nabızdan baktım doktorumla konuşamadım daha ph 7 olması gerekirken en yüksek 8 çıkmış , lökosit 1-2 olması gerekirken 2-3 çıkmış,epitel 4-5 olması gerekirken 8-10 çıkmış internetten gece baktım idrar yolu enfeksiyonu olabilir diyo siziin değerleriniz nasıl doktorumu arayacağım da fiziğede bakılıcam bel ağrısından ondan sonra arayacağım🤦🏽♀️ Bide grip gibiyim enfeksiyonda öyle oluyomuş diye duydum 😞