Mine_e Folik asiti bıraktıktan sonra ona geçtim. Yoğun bir kokusu ve tadı var. Bulantı biraz yapıyor açıkçası. Gece yatmadan içiyorum. Bazen gece içerden içerden kokusu geliyor resmen midem ağzıma geliyor. Kalkıp bir şeyler atıştırıyorum sonra tadı gitsin diye. Öylelikle kullanıyorum bakalım