Symaaas Ruvvruvveeydaaa baya baya sancı var ben geliyorum diyo minnoş :) karnınızda sertlik ve sürekli kasılma varmı :)
Annekusumm Ruvvruvveeydaaa ama var baya yuksekde yani 😂 ben 40 cikan sanciyi bile yerimde duramayaack kadar hissediyorum sen bu sanciyi nasil hissetmiyosun 😂
teachervera Ruvvruvveeydaaa Ben 37+5 im ölüyorum sancıdan 45 çıktı benim tepe değer sen nasıl hissetmiyorsn canım
Annekusumm Ruvvruvveeydaaa hissetmiyosan ciddiye almazlar bu sanciyi acilmanda yokmus ne diyo doktorlar yatis felan verdiler mi
Ruvvruvveeydaaa Annekusumm yok canım gonderdiler şimdi, çatı muayenesi yaptı doktor açılma falanda yok zaten. Gönderdi 😅🤦
Symaaas Ruvvruvveeydaaa yakındır :) umarım haftasını doldurmuştur :) Doğum yaparken bizlerede dua edin
Symaaas Ruvvruvveeydaaa 38 de oğlumu aldım kucağıma :) o duygu muhteşem çok teşekkür ederim sağlıcakla gelsin minik güzel bir doğum olmasını temenni ederim