aysenurlina_00a Kızlar merhaba. Bugun kontrole gittim. Bebegim hastaneye gitmeden önce hergün çok hareketli fakat ultrasona girince hareketleri duruyo ne zaman gitsem yuzunu gostermiyo neden böyle yapıyo çok merak ediyorum sizinkiler nasıl görebildiniz mi
yagizegemom aysenurlina_00a Salı günü gittim göstermedi karnım açtı kan verecektim bişey yiyememiştim ondan diye düşünüyorum sadece yüzünün yarısını görebildim 🥲
Eldgrn aysenurlina_00a bir kere Detaylı ultrasonda zar zor O da gördüm 10 haftadır daha yok göstermiyor her seferinde saklıyor kendini son dakika kafasını oynatıyor saklıyor elini koyuyor bir şey yapıyor yani eşek sıpası
Flyderndkk aysenurlina_00a en son detaylıda zar zor gördük. Ondan sonraki 2 kontrolde de ne yazıkki kendini göstermedi. Plesantam ön duvarda. Ya yüzünü ona dayıyor ya da ters duruyor anca kafasının arkasını görüyoruz
elvinimmm aysenurlina_00a benimkide ultrasona girince hep eli yuzunde doktor en son bebek hangi taraftaysa o.tarafa doğru beni dondurdu oyle yüzünü gorebildik
nurannee- Eldgrn aynı durumdayı 13 haftadır asla göstermiyor. Sırtını dönüyor direk🫠 sağlıklı olsunlarda napalım. Süpriz bebek oldu resmen
Busel aysenurlina_00a Ay yok yemin ederim ne detaylida görebildim ne bisey göstermiyor kendini hic göremedim daha hiç
yagizegemom aysenurlina_00a bana çikolata fayda ediyor Detaylı da görmüştüm yüzünü 🥹 bu gidişimde de bi hevesle gittim ama göremedim 🥹🥹
Rapunzelinanasi aysenurlina_00a bizim de öyleydi. 36. Haftada gördük 2 hafta sonra da doğdu zaten çok da gerek kalmamıştı yani😂
Busel aysenurlina_00a 22+3 suan ama hiç yani eller yüzünde detaylida bile doğum pozisyonundaydi kanala sokmuş kafayı 😅 ya da yüzünü plesantaya yapıştırıyor ya da emiyor hiç bir şekilde göremedik
Msdikmen Haftam bitti kendilerini henuz goremedik cok gizemli bir bayan oldugunu dusunuyorum. Bir kere yandan gorduk ama o kadar sinirli duruyordu ki doktor bunu basmayalim dedi:)
Flyy aysenurlina_00a yok canım bizimki erkek o da göstermiyor her defasında yamuk yumuk bi ultrason fotosu oluyor elimde 🤣