Kızlar merhaba, normalde devlet perinatolog takipliydim ben.
Şu an 37+4 haftalığım.
Bı sıkıntıdan dolayı özele gitmiştim perinatologa göstermek amacıyla. Özele ilk gittigimde doktor suyun azalmış 38de almak lazım falan dedi, devletteki doktorda bı sorun yok demişti.
Şimdi özele gün almak için geldim riske atmayalim bebeği diye düşündüm. Bu kezde suyun normale dönmüş 40a kadar bekleyelim diyor.
Ee ben zatenn devlette bekliyodum 🤦 Neden böyle oldu anlamadım şimdi. Ne yapsam bilemedim devlete devam mı etsemm 🙄