Maya2022 çok şaşırdım bu şekilde davranmasına. Evet biraz mesafeli bir doktor ama ben şimdiye kadar herhangi bir ters düşme negatif konuşma gibi bir durumuna denk gelmedim. Birkaç kişiden duyduğuma göre yaptırdığı doğumlardan da baya memnun kalmışlar. Şuan gebeliğimde olumsuz herhangi bir durum olmadığı için ben değiştirmeyi düşünmedim. Bir de garantici ve temkinli olması uzun uzun ölçümler yapması hoşuma gidiyor. Zaten birçok şeyi kendim araştırıp okuyorum öyle öyle 7. Aya geldik ☺️☺️ Ama önemli olan içimize sinmesi tabiiki. Siz diğer doktordan daha memnunsanız sizin için de hayırlısı olsun 🌸 inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimi 👼🏻