Kızlar ultrason her gittiğimde bebek uyuyor ve baya arkalara gidiyor sanki pek görünmüyor ilk defa geçen hafta net gördük ama orada da hareket etmiyordu yine sizin bebekler ultrasonda hareket ediyor mu 11+2 haftaligim şuan 3 hafta sonra cinsiyet öğrenebilir miyiz sizce