Benim ikili iyi çıktı , 3lü test riskli. Sonra öğrendik ki 3lü test Türklerin genetiğine uygun değilmiş, diğer gittiğim doktorlar da 2li yaptırdıktan sonra 3lü niye yaptırdın dedi ama nafile ben o kötü sonucu görünce mahv oldum , paralı genetik test yaptırdım sonra .