Ayysenurhfa canım daha 3 haftan var mutlaka bebiş kilo alıcak, takma kilo olayını kendine hiç dert yapma önemli olan saglıklı olup olmadıgı, kimseyle de karşılaştırma sakın derim, her bebek 3 kilo 4 kilo dogucak diye bir kural yok ki bide 3.4 kilo olması saglıklı oldugu anlamına gelmez hiçbir zaman, zaten kötü bir durum olsaydı doktorum paylaşırdı seninle, dilersen baska bir doktora daha da kontrol e gidebilirsin, ultrason cihazlarının hepsi kiloyu farklı olçuyor ve +-500 gr oynuyor cihazlar🤗🙋♀️