Nerfemm Hanımlar 3. Gebelik ama 2.si yaşamamıştı. 2. Hamilelik sayılır 6 haftalık henüz benim gibi olan varmı aranızda bu kadar yıl aradan sonra cok tuhaf geliyor
Elifffbay Nerfemm annem de aynı şekilde 16 yıl sonra hamile kalmıştı sadece çocuklara sabrı azalmış durumda idi o da ikiz oldukları için sanırım tabi kişiden kişiye değişir hayırlı olsun
323832 Nerfemm benimde ilk cocuk 2.cocuk arası 10 yaş 3 ay olacak allah boyle nasip etmis saglikla gelsin annem 41 yaşında dogum yapmisti kardesimle aramda da 19 yas var ama biz cok seviyoruz suan 18 yaşına girdi rabbim nasip ettimi engel olunmuyo
nsaydn Nerfemm benimde 12 yıl sonra oldu. Kızım çok heyecanlı. Diyorum küçük anne olacaksın. İnşallah ona hem ablalık hem annelik yapar.
Nerfemm 323832 amin canım inşallah güzel olur hersey ben büyütüp cok rahata ermistim simdi sil baştan 🙈
323832 Nerfemm aynen orası oyle bizde tek cocuk diye yola ciktik ama dusundugumuz gibi olmuyo iste allah hayirlisi ile nasip etsin sağlıkla sihhatle kucagimiza alalım