Kızlar selam benim size danışacağım bi maruzatım olacaktı Bursa da yaşıyorum ayın 28 indi ikili tarama yaptırdım 2 hafta sonraya randevu oluştur renkli ultrason için gel dedi 2 hafta sonra 14 haftalık olacam ama şöyle bişey de var geçen ultrasona girdiğimde randevuları başlarına hep mart veya mart sonuna veriyordu geç kalmış olur muyum yada erkene sıra verme durumu olur mu bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim ya