Sibelemreemre Giden varmi doktorumuz bacağından amaliyat olacakmış benim doğum 12 mart gorunuyo ocağın 19 da mı amaliyat olcam dedi inşallah doğumuna kadar iyi olurum dedi ya toparlanamassa ben nerde kimde doğum yapicam😏
Violett42 Bende hacer hanimi dusunuyordum artik kardesine gecis yaparim aise hanima :) 14 mart benimde tahmini dogum bakarsin ayni gune denk geliriz 🤪