Tugbazdmr  şimdi bu haç haftalık oluyor benim beyin yandı güzel anneler 😂 birde kaç gün sonra kese oluşur ultrasonda görürüz 🥹🥹
arirangg Tugbazdmr 5 Ocak’tan sonra kese görünür. Kaç haftalık olduğu son adeti tarihinin ilk gününe göre hesaplanıyor
Tugbazdmr Zeynebim26 o hesabı yaptığında 4 haftalık gözüküyor ama bana sanki geç döllenme gibi geliyor değerim düşük gibi 🤦🏽♀️
umena Hayırlı uğurlu olsun canım, değere göre hafta belirlenmez son adet tarihinin ilk gününe göre belirlenir 🥲 İki güne bir kan verip sağlıklı gebelik olup olmadığına bakmalısın Kese 1.500 üstü gözüküyor 🙈
umena Tugbazdmr korkma bende 99.52 öğrenmiştim ki adetim üç gün geçmesine rağmen ☺️ Sonra bir hafta sonra verdim 1.624 çıktı vajinal ultrasonla keseyi görmüştüm
yasseenn Tugbazdmr Benimde gecikmemde 3. Gün evde erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı ama 1 ay önce kimyasal düşük yaşamıştım mucize gibi birşey oldu
yasseenn minipanda Ovulasyon a göre benim de 4+2 gözüküyor ama ben zaten 30 kasımda kimyasal düşük yaptım 5 gün kanamam sürdü
Mhtpflz Tugbazdmr 3 4 haftalık henüz yeni zate beta hcgye göre değil son adet tarihinize göre kaç haftalık olduğu belli oluyor