Tucemsiiii Ay günler geçmiyor ki test yapayımmm 🥺🥺 ayın 21i ovülasyon da çatlama gördüm. Bugün 9. Gün ama zaman bir türlü geçmiyor resmen. Yumurtlamanın ilk gününden mi saymalıyım çatlamadan sonra mıı
romantik91 Tucemsiiii yumurtlamadan itibaren sayılıyor. Benim de 12. Gün. Kararsizim yapsam mi diye adetim 1 Gün geçti
Tucemsiiii romantik91 işte ben de yapmak istiyorum ama sonuç negatif olursa baya üzülürüm o yüzden biraz daha beklemek istiyorum
Tucemsiiii MakarnaninAnnesi27 aralığın 2si adet olmustum benim hep ileri atar yani ocağın 5-6si gibi bekliyorum
Tgc16 Tucemsiiii Bir gebenin günlüğü testi sanırım. 🤗Benimde hemen hemen aynı şekilde çıkmıştı. Tebrik ederim. 🙏