2 gün kaldı yoğun bakımda sonra evimize getirdik şükür. Emme refleksi hiç yoktu bebeğimde şimdi artık aranıyo mama+meme veriyordum sonra kademeli olarak mamayı azalttım bugün hiç vermedim çok şükür. Sarılığa gelecek olursakta geldiğinde de hiç uyanmıyor bıraksak sürekli uyuyodu gözünü doğduğundan beri hiç açık görememiştik resmen. Artık açıp gözüme bak bak emiyo çok şükür. Sizlere de tavsiyem ışın tedavisine bırakmaktansa her 2 saate 1 emzirmeye çalışın gerekirse mamayla destekleyin. Biz o şekilde atlattık.