[silindi] ayy balayındasın o günlerimi çok özlüyorum doya doya yaşa 😪 3. Trimester yarın 36 haftaya giriş yapıyorum mide yanmasını şurupla durdurdum heryerim ağrıyo diyebilirim altıma vuran yürütmeyen ince sızı var ve özellikle sağ ayağım felaket şişiyo ve şikayetler her geçen gün bi tık artıyo 🥸