Seherrr Bayanlar bana bi akıl verin cuma günü kontrolüm var 40+1 günlük olucaz kısmetse ama doğuma dair herhangi bir belirtim yok ve hala bebegim yukarda ben en başından beri suni şancı istemiyorum dayanamam kendimi biliyorum artık oturmam kalkmam yatmam herşeyim zorlaştı psikolojimde bozuldu iyice herkesin arayıp eee hadi doğurmadın mi ne zaman doğuracaksın tarzı konusmalarındanda çok sıkıldım cuma günü için doktorum sıkıntın olmaz ise bekleriz dedi ama ben dayanamıyacam artık doktoruma sezeryan istediğimi söylemek istiyorum ama bi yandanda acaba hata mi yapıyorum diyorum doktorum ne tepki verecek onuda bilmiyorum siz olsanız naparsınız bi akıl verin bana ne olur 😢
Byy34 Seherrr canım bu senin kendi kararın tabii ki suni sancı kötü ya da iyi diyemeyiz kişiden kişiye farklılık var ama ben hurma yemeni tavsiye ederim ayrıca Meryem Ana otun varsa onu da suya koyabilirsiniz. Göğüslerine masaj yap . Bunlar sayesinde sancı gelebilir belki . Ben hurma ve Meryem Ana otu sayesinde kendi sancımla doğurdum
Kadir3565asli Seherrr bu saatten sonra sezaryana alırlar bence bebek 40 haftalık kilolu olabilir son haftalarda baya alıyormuş ya
AE42 Seherrr Bence akışına bırak, kimsenin ne dediğini de takma sanki 45 haftalık oldun soruyorlar kime ne ki ya, sende bolbol dinlen rahatlamaya çalış eminim zordur ama bence müdahale etme 💁🏻♀️
Seherrr Byy34 hurma sürekli yiyorum canım meryem ana otunun suyunuda içiyorum evım 5. Kat ınıp ınıp cıkıyorum ama hiç birşey yok bende sasırdım artık
Seherrr AE42 artık telefonları açmak istemiyorum valla inan her arayanda aynı muhabbet çok sıkıldım onlarda gerdi iyice beni
Seherrr Çok istedim normal doğumu sancım yok açılma yok yapılacak herşeyi yapıyorum ama olmuyo sabahtan beri bu düşünce sardı beni kimsenin haberi de yok bu karardan ailem için diyorum size danışmak istedim yanlış mi yapıyorum cuma günü yine birşey çıkmazsa bekleyim mi kafam döndü ıyice
Zehra5507 Seherrr 42. Haftada doğum yapan biri olarak normal doğumu bekle derim benim ozeldeki doktorum bana kendi sezeryan dedi 3 gün sonra ben o korkuyla devlete gidip yalan söyledim nisan geldi diye beni yatırdılar ertesi gün suni sanciyla doğum yaptım evet zor sancı ama bence sezeryan sonrası o yara beni daha çok korkutuyor doğumdan 2 saat sonra kalkıp kendim emzirebikdim ertesi gün eve gelip yemek yapabildim o yüzden sezeryan yarası mi suni sancı acısı mı diye tartarak karar ver bence.
HavvaK Kesinlikle sezeryanı düşünmeyin. Bebeğinizle sağlıkla gelmesi için konuşun. Ona olumlamalar gönderin☺️ Gebe eğitimindeki ebe demişti ki 42 hastalıkken bile olan bebekler var. Geç döllenme olabilirmiş. Bi misal olarak şunu söyledi”Nasıl ki olgunlaşmamış bir meyveyi dalından koparırken ya meyve zarar görür ya dallar yada yapraklar. Ama olgunlaşmış bi meyve ise dokunduğun anda eline gelir. “ Doğum da aynı böyledir. Bebeğinizin hakkına girmeyin. Gününü saatini bekleyin dedi
HavvaK Ayrıca hurma yemeyi artır. Merdiven in çık. Secde pozisyonunda hafif hafif kalçalarını sağa sola hareket ettirerek bi 15 dk dur. Ve en önemlisi de gün içinde bebeğinin hareketlerini takip et☺️🤰🏻 Rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin inş
OglsunnAnnesi Seherrr suni sanci kotu bisey degil senn sancini tetikleyio bebekle braber sncin gliyi bn 2 tne serumla karisik suni snci aldm bi tanede dnardan igne yaptilar ama bn dogurmadm sezeryna aldilar
Zeynozeyyo Çok afedersiniz Arkadaşların söylediklerinin hepsini yapın ve onun haricinde cinsel ilişki de doğumu tetikliyor