symabskrt Kızlar ikizlerime hamileyim 15.haftadayiz 2 gecedir yatınca göbek deligim sancı yapıyor 5 10 dk ufalayinca geciyor Allah’tan böyle bişey yaşayan varmı?
Nezaktkrkaya symabskrt evet benimde çok oldu şimdi 18 hafta olduk ara ara hâlâ oluyor Bebek büyüdükçe iç karında yırtılmalar oluyormuş ondan oluyormuş o ağrılar korkmayın yani çok normal 😊