Seherselim Allah bağışlasın sağlıkla kucaklayın oğluşunuzu 🥰🤲🏻
bizim de kız gelişim olarak önde benim de ilk ve henüz çatı muayenesi yapılmadı ki denilen kilonun altında çıkıyormuş genelde söylenene göre 200-300 gram eksik olabilir kilo açısından doğum zorluğu şu şekilde kesi gerekebilir bebek kilolu olduğu için yırtık olabilir ona bağlı olarak dikiş çoğalabilir yani doktorum 40 a kadar bekleriz diyor normal gelirse de denemek isterim bi sıkıntı olmadığı sürece normal daha akla mantığa yatıyor açıkçası tabi bunu yaşayarak göreceğiz hakkımızda hayırlısı olur umarım 🥹