Kizlar hastanedeyken bebeğim biraz emiyordu yeni dogdugunda hatta yara falan olmuştu evimize geldik sarılık oldu yeterli beslenemiyor diye sağıp verdim biberonla pompa göğüs ucumu büyüttü zaten büyüktü ama smdi hiç gogusumu tutamıyor bebisim ağzına büyük geliyor emerken fırtıyor çok cebellesiyor ama doyacak kadar ememiyor arkasndan mecbur sagip veriyorum artk memeyi bırakacak biberona alışacak diye korkuyorum ne yapmalıyım lütfen fikir verin