Cigdem2506 Kızlar merhaba iki hafta önce sezeryanla doğum yaptım şu son bı haftadır hem büyük abdest hem küçük geldiğinde kasıklarım da çok ağrı oluyo büyükte daha çok sancı oluyo bekleyerek yapıyorum bunu yaşayan var mı aranızda normal mi ?
EsmaCeyhan_ Cigdem2506 üşütmekten oluyor bende de aynı olmuştu doktor emzirirken düğmeli birşey giyi düğmeyi aç karnını açma bide ayaklarını sıcak tut demişti sezeryan sonrası dikiş yerini ve ayakları korumalıyız
emirtosveannesi Cigdem2506 aynı sorun bende de oldu ilk 3 4 gün zaten 4. Günde falan çıktım büyük tuvaletime hala korkuyorum acıyacak diye yaparken bugün 1. Haftamız doldu
minik_koala_ve_annesi Cigdem2506 ilk hafta bende oyle oldum canim yani kucuk abdeste cikarken allah canimi aliyordu dedim herhalde sonda takildigi icin tahris oldu cok canim yaniyordu hatta iki kere de sıkıstigimi bile anlamadim altima kacirdim