Pamukkiz1666 Rosense bende planlı düşündüm Allah izin verirse 38+4 te gelecek kızçem sabırsızlıkla bekliyorum ❤️
Minik-japonum-05 Rosense 37 haftalıkken yaptım ama benimki zaten zor durdu o yüzden normalde 38 haftalıkken alıyolar
BabyLoveMom Nuraysss tabiki beklerler eğer herhangi bir sorun yoksa benimki gelişimini tamamlamış kilosu önde gidiyordu o yüzden 38de olacak
Emir_2017 38+1 de 10 ocakta olacak. Ben erken mi diye endişeleniyorum. Kilosu geçen hafta 3.100 Gr di. Pazartesi yine kontrol var.