Tugce-12 Bende 1 yıldır İdrar Yolu Enfeksiyonu çekiyorum spermleri öldürdüğü için gebe de kalamadı , kullanmadığım ne antibiyotikler nede toz şaseler kaldı en son verdiği ilaç alerji yaptı bana , sonra iki defa toz şase kullandım şuan iyiyimpk şükür inşallah tekrarlamaz
Umarım gebesindir canım inşallah ❤️🙏