Merhaba annelerim bebeğime lc Waikiki den 2.5 tog elyaf dolgulu uyku tulumu aldım evimin ortalama sıcaklığı sabit 23-25 derece arası oluyor gece 20-22 olması gerekiyor diye okudum ama ben kombi ayarını düşürsem de o dereceye inemiyorum ayarlayamıyorum bi türlü 😂 sorum şu bu 2.5 togluk tulum altına sadece zıbın mı giydiriceğim yolladıkları kağıtta sıcaklık derecesi 13-16 olursa zıbın ya da uzun kollu tulum giydirin gibi bi resim var onun dışında ki dereceler de hiç kıyafet resmi yok sizler nasıl kullanıyorsunuz