Kardelenim53 Merhaba, adetime 5-6 gün var belirtiler de olunca dayanamayıp az önce predictor testi yaptım. Daha önceleri yaptığım bu testte böyle çizgi olmamıştı çıplak gözle bariz 2.çizgi görünüyor 3. Dakikada belli oldu ama kamera maruzluğu yaşadığım için telefonda zor belli oluyo baya uğraştım çekmek için. Bu konuda özellikle bu test için tecrübeli hanımlardan yorum bekliyorum. 🥺 
Miracleee Kardelenim53 evet görünüyor canım. Şimdi adetini bekleyip kan testi ver bence. Erkenden kan verince daha stresli oluyor artacak mı azalacak mi var mı yok mu diye 🥴 inşallah sağlıklı bir gebeliğin olur canım.