Gullusah geçmiş olsun inş bi sorun yoktur. Ama içini ferah tut genelde bişey çıktı diyorlar ama hiç bişey olmuyor. Benim abimin bebegıne down sendromlu dediler kalbi delik olabillir dediler. Şuan 4 buçuk yaşında Allah’a şükür hiç bişeyi Yok 🙏🏻 İnş seninde yoktur. Git ihmal etme ozaman perinotolojiye