Erkek bebekler sadece yumurtlama döneminde mi oluyor, bana çok saçma geliyo bu olay 😃 ya onca insanın oğlu oluyo bunlar hep bilmeden o kadar gün varken gelip ayda bi gün denk gelen yumurtlama gününü mü tutturuyor tesadüfen 😊 siz ne düşünüyorsunuz, sizlerin erkek çocuklarınız yumurtlama gününde mi oldu hep biliyor musunuz 😊