Mihri26 Kızlar merhaba kuzenim bi haftalığına kedisini bana bıraktı 33 haftalığız evinde kedi besleyen var mı herhangi bi sıkıntı oluyo mu bu toksoplazma endişe var enfeksiyon kapar mıyım acaba diye
Edafmo Mihri26 toksoplazma dediğiniz şey hayvanlardan daha çok güzel yıkanmamış yeşilliklerle bulaşıyor. Aşılı ve kontrolü düzenli yapılan kediyse hiçbir problem olmaz. Siz sadece önlem olarak tuvaletini temizlemeyi, eşiniz yapsın. Ya da siz yapmak zorundaysanız elinize eldiven ağzınıza maske takıp öyle de yapabilirsiniz. 30 haftalık hamileyim kedimden hiçbir zarar görmedim🥰
Cemre_nur Mihri26 hiç bir sorun yok bizde 7 tane var 😅 35 haftaligim sorun yok aksine kediler manevi anlamda da kişiye güzel enerji veren bir hayvandır kesinlikle bu konuda endişe duyma ablamda kardesimde doğum yaptı hepsinin evinde kedi var şimdide bebisle birlikte uyuyolar birlikte büyüyorlar
Beyabann38 Mihri26 bende besliyorum evimde kedi bi sorun olmuyo sadece önlem amacli kumunu eşim temizliyo o kadar :)
Papatyaaa__ Mihri26 asla benimde cins kedim var ve hamileyim ağız ağıza uyuyoruz temiz bi hayvansa sıkıntı olmaz asla aksine hayvan hamile olan evde hamilenin ağrısını falan üzerine çekiyomuş biliyomusunuz yani ağrısı falan varsa onu hafifletiyo alıyo yani ağrılarını
Mihri26 Cemre_nur oo maşallah valla çok zormuş ya bakması bi haftadır sürekli peşindeyim sizin 7 tane büyük sabır valla helal olsun
Kyy01 Mihri26 bişey olmaz onların tüyü Bizim saç telimizden temiz kumunu temizleme yeter onda da bişey olmaz da bı ihtimal
freuze Mihri26 Neden sürekli peşindesiniz ki :) Mamasını suyunu verip, tuvaletini aldıktan sonra bişey yapmanıza gerek yok. Toksoplazmadan da korkmayın. Aşılı hayvanda zaten olmaz. Ki olsa bile size bulaşması için kakaya dokunmanız ve sonra elinizi yıkamadan ağzınıza dokunmanız lazım. Bunu da kimse yapmaz heralde :)
Mihri26 Papatyaaa__ yaa bunu bilmiyodum ama çok şeker ya böyle gelip sornaşması hırlaması çok hoşuma gidiyo😊
freuze Mihri26 Camları ve klozet kapalı tutun. Hiç birşey olmaz merak etmeyin. Zaten günde 16-18 saat uyuyorlar. 😂 Kalan vakitte de yanınıza gelir muhtemelen. Benim de kedim var. Uyanık olduğu zamanlar hep yanımda. Evde beni takip ediyor. Yalnız kalmayı sevmiyor 😃
ballibocek Mihri26 yok yok doya doya yumulun kediye :)) kedinin parazit ilaçları tam olsun, değilse siz yaptırın, WC sini temizlemeyin, patilerini de ağzınıza sokmayın yeter.. tokso için etten, yıkanmamış sebzeden korkup oraya önlem almak çok daha koruyucu
Mihri26 ballibocek bütün aşıları tamam onda sıkıntı yokta bi dışkısı için korkmuştum onuda ben yaparken maske takıyorum ve dokunmamaya çalışıyorum
Mihri26 freuze ay evet ya çok uyuyo bazen çok uyudu diye uyandırıyorum geceleri kapımızı kapatıyoruz biz uyurken sabah kalktığım kapının önünde buluyorum çok masum ya üzülüyorum sonra yalnız kaldı diye
ballibocek Mihri26 bizimkilerin kumunu eşim temizliyor, eşim olmasa ben de eldiven ve maske ile temizlerdim..
otekidunyali Mihri26 bi sıkıntı olmaz 31. Haftadayim kendi kedimin tuvaletini de temizledim odayı havalandırıp maske takarak. Bi sıkıntı olmadı öpüp koklarım ısırırım da her gün temiz hayvanlar iciniz rahat olsun :)