Ilaydaerd Merhaba Beta değerim pazar günü 75 çıktı Perşembe verdiğimde ise 650 çıktı Bunun sebebi nedir acaba Başına gelen oldu mu? Yardımcı olabilir misiniz?
Armess_loya Ilaydaerd beta artış oluyor yani gebelikkde olması gereken durum, yani iki günde bir, en az %60 veya 2 katı artış, sizinkide artmış zaten…
Ilaydaerd Armess_loya evet zaten 4 günde 4 katı olması lazım ama benim 8 katı olmuş o yüzden dolayı doktor da artış biraz fazla diyince başına gelen oldu mu diye sormak istedim