Nisagk Doktor demir ilacı Ferro sonal ve multivitamin Decavit yazdı ama içemiyorum bi kere içmeyi denedim çok mide bulantısı yapıyor vitamin içmeyip normal beslenmesine dikkat eden var mı ben çok çektim mide bulantısından daha 2 haftadır kesildi içemiyorum
Etkinmhmt Nisagk aynisi bende de vardı doktoruma migde bulantısı olduğunu söyledim Bi süre ara verelim demişti sizde deneyin derim doktorunuza sorup tabiki şimdi 20.haftadayim çok şükür iyiyim içiyorum ilaçları sizinde gecer inşallah 🌸
Htckbra0716 Nisagk Bende decavit içiyordum. Bir gün boyunca sabahtan akşama kadar istifra ettim. En sonunda serum taktırdım toparlanmak için ondan beri içmiyorum yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum. 10 Ocak ta kontrolüm var doktoruma değiştirmesini söyleyeceğim. Birde sağlık ocağına gidip bi değerlerimi kontrol ettirmeyi düşünüyorum içmediğim halde değerlerim iyiyse demekki bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Pera2 Merhabalar benimde öyle midemi bozmuştu hatta vitaminler, fakat doktoruma söyleyince vitaminleri değiştirdi şuankiler rahatsız etmiyor. Mutlaka kullanmalısın dedi sende bir danışmadan bırakma bence
Nisagk Etkinmhmt bende biraz bekliyim o halde daha doktor randevuma var 16+3 üm bende bi süre bekledikten sonra kullanayım
Nisagk Htckbra0716 ben kontrol ettirdim bi kaç gün önce kan verdim demirim b12 bütün vitaminlerim en üst seviyede şu anlıl sıkıntı yok bende biraz bekliycem 20.haftada içmeye başlarım
2022bebeki Nisagk Maalesef besinlerden alsak da yetersiz kaliyor bu süreçte almaniz gerekiyor gece içiyordum ben midem bulanmiyordu o şekilde
Birmelekbinsukurabbime Nisagk canım Ferro sonol u geceleri alıyorum her gece yatmadan devit 3 damla mi sabahlari bir iki lokma yedikten sonra ekmeğe damlatiyorum. Multivitamin ise akşam yemekelrinde yemekten bir iki kaşık aldıktan sonra içiyorum sonra yemeğe devam ediyorum o şekilde hiçbir bulantı yapmiyor
birminnosannesi_ Ayyy o ferro sanol çok kötü, sabah aç karnına içmem lazımdı ama yok öyle bir bulantı iştahımı kapatıyordu bende gece yatmadan önce yada gece 2 de falan alarm kurup içerdim. Decavit de kabızlık yapıyordu çok onun yüzünden basur iyileşmedi hala bende🙈