Dilekmustafa 39 haftalık hamileyim kilosu 2800 dedi doktor 2 haftadır aynı kiloda neden nasıl kilo alabilir bilen var mı ??
Bushra21 Dilekmustafa son haftalardasın doktoruna sorabilirdin hem belki ultrason cihazı eksik ölçmüştür
Ipek3427 Dilekmustafa Banada doğumdan bir hafta önce zayıf doğuma kadar anca üçü bulur dediler 3400 doğdu
Aysehatun Dilekmustafa benimde 2 haftadır kilo almıyor 37 ve 38.haftalarda hiç kilo almadı dün doktordaydık 3172 gram 50 cm
Dilekmustafa Doktora sordum aynı kilo 2 haftadır diyor peynir sut yumurta ye dedi onuda yapıyorum zaten Başka bişey demedi ben aldım 20 kilo 50 kiloyla hamile kaldım şuna 70lerdeyim bebek nasıl almıyor onu anlamadım iyi mi diyorsunuz şimdi
Karamm Dilekmustafa ultrason cihazları tam net rakam vermiyor cnm. mesela 3.500 gr deniliyo bebek 2.500 ile doğuyor. yada eksik gösteriyor fazla da olabiliyor. kesin rakamlar değil. muz ye canim. marulda kilo yapıyor. süt iç. kaşar peynir.