Ceylincim Kızlar neler yaşıyorsunuz daha hafif geçiyor mu bu dönem? Benim sırt ağrım var çok nadir mide yanmalarım, ve çooook nadir bulantı kusmam. İlk haftalara göre baya azaldı sizlerde durumlar nasıl? 😍
2prensesannesiiii Ceylincim bizde aynı şekilde 18+3 üz 🥰 durmuyor yerinde hareketlendi gündüz uyuyor gece uyanıyor durmuyor sabahta hareket ediyordu şimdi durdu 🥰😂 babası elini karnıma katınca kesiliyor hareketler🥲
Deletedmom_116 Ceylincim midem eksiyi yaniyo bulanıyo yemek yiyemiyorum az az belki . Belimin ağrısı çoğaldı iki üç gündür halsizlik uykusuzluk çok zor geçen bı süreç 🥴🥴🥺
Melisiniz1205 Ceylincim 17+4 üz ve bugünkü kontrolde rahim kasılmalarımın olduğunu söyledi, bol su ve efor çok sarfetmemem gerektiğini 😏 haftaya tekrar çağırdı ve napıcagımı bilmiyorum açıkçası
Tanembebek5 2prensesannesiiii ben yarın tam 18 oluyorum ama hissetmiyorum hareketlerini kilodan kaynaklı herhalde göbek bölgesinden 🥺
2prensesannesiiii Tanembebek5 vücut anatomisine göre değişiklik gösterebilir ben 16+3 te ilk hissetmeye başladım 17+5 haftalarda netleşmeye başladı şuan çok net acıkınca da durmuyor sabah yatmak istiyorum hem hareket ediyor dönüp duruyor bi sağ bi sol hem karnım kazınıyor kalkıyorum mecbur bişey yiyorum uyur zaten şimdi gün içinde hareket etmiyor biz gececiyiz ilerisi için alıştırma yapıyoruz🥰😅 sende yakın zamanda hissedersin inşallah canım 😇🙏🏻💓🌟
Simay13 Mide yanmam var Cook aşırı değil. Ufak ufak hareketler var. Tuhaf oluyorum ilk gebeligim olmamasına rağmen☺️ cinsiyetini de öğrendik dün çok şükür. Sadece tek sorunum idrar enfeksiyonu. İdrar kültür testi verdim dün. Pazartesi sonuçlar. Birde kansızlık var