Eleonora 36+1im. Dün biraz kasiklarimda hafif sancilar vardi. Hani reglin 3-4 günü olurya öyle sancilar. Biraz sürdü geçti. Bugünde o sancidan oldu böyle 10 dk falan sürüyor. Bu yalanci sanci mi acaba?ilk hamileligim hiç bilgim yok