Gercekgulbahar Melisa995 muadili bilmiyorum ama doktor en iyisinin bu ilaç olduğunu söyledi ayrıca balık yağı var biraz kötü kokuyor
isc Melisa995 ben de omega-3 içerdiği için tercih ettim.Kokusu biraz tuhaf içtikten sonra ağır bir tat geliyor ağzıma ama mecburen kullanıyorum 🫠